Blogging With Gino

woensdag 18 februari 2015

New day, new Blog!

Hebben jullie ook wel eens van die momenten waarop je denkt: 'Pfff, ik wil het even helemaal anders'? Van die momenten waarop je het 'oude' helemaal zat bent en toe bent aan iets nieuws? Dat moment  had ik dus gisteren. Ik was de statistieken van Blogging With Gino aan het bekijken en zag dat de site meer dan 1000 bezoekers had! Wooehooe, klein feestje! De champagne werd uit de koelkast gehaald en de lekkere hapjes op tafel gezet. Let's Party! Okee, misschien is dat allemaal niet gebeurd.. maar blij was ik er wel mee! Deze mijlpaal moest toch gevierd worden. Ik ben gaan nadenken over hoe ik dit zou kunnen doen en na even rond gekeken te hebben op de site besloot ik dat dit een goed moment was voor een Make-Over!

So whats New?
Inhoudelijk gezien is er niet veel veranderd aan Blogging with Gino, omdat ik tevreden ben over hoe het nu gaat. Nan het uiterlijk is des te meer veranderd! Het eerste wat natuurlijk opvalt is de nieuwe Banner bovenaan de pagina. Waar eerst een zomers Volkswagen busje stond, is nu plaats gemaakt voor een nieuw 'logo'. De reden voor het surfbusje was dat ik ontzettend houd van Surfen en hier heerlijk mijn afleiding in kan vinden. Ik ergerde me alleen aan het feit dat de naam van de site daar links boven random rondzweefde. Omdat ik niet helemaal van het Surf thema af wilde stappen, zit er een prachtige golf in en is ook de naam van het blog hierin verwerkt.

Is er nog meer?
Ja, er is nog meer veranderd! Aan de zijkanten is het blauw uit het logo weer terug te vinden. Ik wilde iets doen met de achtergrond, maar niet te overheersend. Ik denk dat ik hiermee een goede middenweg heb gevonden! Verder kun je aan de rechterkant een 'Shining Bright Picture' van mij vinden, waarmee je met een simpele muisklik naar de pagina met informatie over wie ik ben kunt vinden! Verder is de indeling aan de rechterkant veranderd en kun je nu onder andere een overzicht zien van de populairste blogberichten. Tenslotte is er bovenaan een menubalk te vinden wat het switchen naar een andere pagina wat makkelijker maakt.

What's coming?
De komende week zal het wat rustiger zijn op op Blogging With Gino. Vrijdag vertrek ik namelijk naar Oostenrijk voor een weekje wintersport! Het eerste tripje in Januari was me super goed bevallen, dus ik kijk zeker uit naar mijn tweede wintersportvakantie! Zoals de vorige keer duidelijk werd ben je door de sneeuwval en drukte niet altijd verzekerd van internet in het buitenland. Geen afkickverschijnselen, maar wel een weekje zonder nieuwe blogberichten. Toch op de hoogte blijven van mijn capriolen in Oostenrijk? Dat kan! Met een 'Like' op de Facebookpagina of een 'Follow' op mijn Instagramaccount blijf je met korte berichtjes/foto's toch op de hoogte. Het enige minpuntje is wel dat 'Monthly Music' wordt verplaatst naar de eerste week van maart!


Wat vinden jullie van de nieuwe look? Tevreden of hebben jullie nog tips?
En hoe besteden jullie de voorjaarsvakantie?

8 opmerkingen:

  1. Oh, heel erg herkenbaar! Als ik eerlijk moet zijn heb ik bijna elke week wel zo'n momentje, haha. Ziet er goed uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, dat soort momenten zijn ook heel geschikt voor het bedienen van studie ontwijkend gedrag haha. Bedankt voor het compliment! :)

      Verwijderen
  2. Erg herkenbaar, heb dat zelf ook meerdere keren per maand haha. Moet bekennen dat ik niet weet hoe het er eerst uitzag, maar het is in ieder geval erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! :) Haha, ja, is voor bijna iedereen wel een herkenbaar moment denk ik. Vind het wel altijd fijn dat als ik zo'n moment heb en besluit om het anders te doen, het voor mijn idee ook goed uitpakt :)

      Verwijderen
  3. Ja dat had ik ook een tijd terug, ik heb ook de look van mijn blog overgegooid naar iets nieuws!
    Veel plezier tijdens de wintersportvakantie dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Is helemaal goed gekomen! :) Altijd leuk toch, zo'n make-over?

      Verwijderen
  4. Leuke layout! En veel plezier op wintersport :D

    BeantwoordenVerwijderen