Blogging With Gino

vrijdag 19 december 2014

Het grote 'Blogavontuur'

Na een periode smachtend naar vakantie is het dan eindelijk zover: de Kerstvakantie is begonnen. Dit betekend dat ik vandaag de tijd had om de site voor mijn blog vorm te geven. Aangezien dit mijn eerste bericht is zal ik me eerst even voorstellen. Mijn naam is Gino en ik ben een 21-jarige student. In het dagelijks leven houd ik mij, naast de studie, bezig met reizen, sport en muziek.

Waarom ik besloten heb om een blog te beginnen?
Ik zit op dit moment in het laatste jaar van de Pabo en hoop aan het einde van het schooljaar mijn diploma binnen te hebben. Zo'n afstudeer jaar is een periode waarin het erg druk is en er van alles gebeurd. Ik ben iemand die in zo'n geval zijn 'ei' kwijt moet. Waar kan dat beter dan in een Blog? Ik zie het als de perfecte uitlaatklep, ook al heb ik er nog geen ervaring mee.

In mijn tweede studiejaar moesten we voor de opleiding naar het buitenland. Tijdens dit bezoek aan het buitenland moest je een blog bijhouden, zodat de leraren konden zien wat je allemaal uitspookte. Ik ben in die periode naar Finland geweest (geweldige ervaring) en heb daar een Reisblog voor bijgehouden. Ik merkte dat ik het erg leuk vind om te beschrijven wat ik mee maakte en was tegengekomen en dit te delen met anderen.

Ik zal me in het begin vooral focussen op eigen gebeurtenissen, de sport, reizen en muziek. Puur door de tijd die ik heb en het feit dat ik rustig wil beginnen wil ik me niet te breed gaan inzetten. Hoewel 4 onderwerpen nu dan toch best veel klinkt, hoop ik hier een goede balans in te vinden.
Feedback is altijd welkom! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten