Blogging With Gino

dinsdag 30 december 2014

It's Time for London!

'Liefs uit Londen'. Dit is , naast de titel van een van de mooie nummers van BLØF, ook iets wat ik vanaf morgen tegen jullie zou kunnen zeggen! Na jaren Oud en Nieuw te hebben gevierd bij familie, kennissen en vrienden vond ik het tijd om het dit jaar iets groters aan te pakken. Vanaf het moment dat in Nederland de Baby pijltjes werden verboden als vuurwerk, bedacht ik me dat het tijd was voor iets anders. Ik vind vuurwerk prachtig om naar te kijken, maar in Nederland zijn we naar mijn mening toch een beetje te terughouden daarin. Er zijn wel vuurwerkshows te bewonderen, maar die zijn het naar mijn idee toch net niet helemaal. Maar waar ga je dan naartoe, als je voor weinig geld last-minute vuurwerk wilt kijken in het buitenland? Juist, dan gaan we naar Londen!

Vanavond vertrek ik naar onze Engelse vrienden en zal ik een paar dagen verblijven in het land van de rode telefooncellen, de Taxi's en de wachters die niet mogen lachen. Na het boeken van de reis ben ik gaan kijken hoe groots Oud en Nieuw eigenlijk wordt gevierd in Londen. Misschien had dit in een andere volgorde gemoeten... Gelukkig hoef ik er geen spijt van te hebben, want Oud en Nieuw is 'a Big Thing' in Londen! Ik denk dat ik jullie na het laten zien van het onderstaande filmpje hiervan niet meer hoef te overtuigen ;)


Doordat ik in Londen ben, weet ik niet of ik de komende dagen iets op Williams World kan posten. Mocht er Wifi in de buurt zijn, dan zullen jullie uiteraard 'a message from England' krijgen! Dan rest mij nu niks anders dan jullie een ontzettend gelukkig, gezellig, fijn, gezond en liefdevol nieuwjaar te wensen, waarbij ik hoop dat al jullie goede voornemens uitkomen! Geniet van de oliebollen, champagne en het vuurwerk, en ik spreek jullie weer in 2015!

Liefs (bijna) uit Londen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten