Blogging With Gino

zondag 21 december 2014

Magic!

Afgelopen vrijdag was het dan zover: de finale van The Voice of Holland! Ondanks dat ik me elk jaar voorneem om niet meer te kijken, omdat er in mijn ogen niet de juiste mensen door gaan of winnen, stond ook dit jaar weer de televisie op RTL 4. Waarom negeer ik elk jaar mijn voornemen? Komt dat door mijn liefde voor muziek? Of het feit dat er iemand meedeed die ik ken? Wie zal het zeggen? Uiteindelijk moest ik er weer aan toe geven en zat ik weer mijn mening over het programma te verkondigen in de woonkamer. Of het dit jaar ging zoals ik gehoopt had? 

Nee, ook dit jaar ging het niet zoals ik hoopte. Vanaf het begin lag mijn voorkeur bij David, door zijn geweldige auditie. Helaas vloog hij er, naar mijn mening onterecht, uit tegen Guus. Uiteindelijk ging het in de finale tussen O'G3NE en Sjors. Al met al kon ik leven met de winst voor de junior songfestival meisjes en hun nummer Magic.

Het leek mij daarom leuk om een top 5 te maken van nummers die het woord 'Magic' in hun titel hebben staan. Het viel mij overigens wel op dat er meer 'oude' nummers waren, dan nieuwe. Uiteindelijk is het me toch gelukt om een redelijk moderne Top 5 te maken. Misschien dat er met de komst van de 'Magic' van O'G3NE wel een nieuwe golf van magie aan komt!
Of ik volgend jaar weer ga kijken? Het voornemen is weer 'nee', maar de tijd zal het leren..




Is er volgens jou nog een nummer dat absoluut in deze top 5 had gemoeten? Laat in een reactie weten welke dat is en voor welk nummer hij in de plek zou moeten komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten